Levering

Hieronder vindt u antwoord op een aantal van de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen, of wilt u meer informatie? Mail dan naar sales@solarclarity.nl, wij helpen u graag.

 

Veel gestelde vragen:

Wat zijn jullie levertijden?

Indien de goederen op voorraad zijn:

Werkdag 1.     U ontvangt een orderbevestiging per e-mail
Werkdag 2.     Goederen worden gepakt en verzonden met één van onze logistieke partners
Werkdag 3.     Goederen worden afgeleverd op het afgesproken afleveradres.

 

Kunnen jullie een indicatie geven van het aflevertijdstip?

Helaas, de planning en bezorging wordt geregeld door onze logistieke partners. Wij hebben geen inzicht in hun planning en de daadwerkelijke transportroutes.  We kunnen daardoor ook niet aangeven of de bezorging in de ochtend of de middag plaatsvindt. Tenzij een tijdlevering is afgesproken (vóór 10 uur).

 

Ik wil graag vóór 10 uur geleverd krijgen, kan dat?

Als u bij uw bestelling aangeeft dat u vóór 10 uur beleverd wilt worden, dan kan dat tegen een kleine meerprijs worden geregeld.

 

Is het mogelijk dat ik voor levering door de chauffeur op mijn GSM gebeld wordt?

Als u dit bij uw order aangeeft, kunnen we dit doorgeven.

 

Er is niemand op lokatie aanwezig om te tekenen voor ontvangst: “zet de goederen maar in de schuur/garage/oprijlaan/achter de heg”.

Bij elke aflevering moet worden getekend voor ontvangst. Er moet dus iemand aanwezig zijn om de goederen in ontvangst te nemen.

 

Ik wil graag goederen in Weesp ophalen, kan dat?

Ja, dat kan. De afhaaltijden zijn tussen 8:30 en 10:00 en 15:00 en 16:30. Graag vernemen wij bij uw bestelling wanneer u de goederen wenst af te halen zodat we ervoor kunnen zorgen dat uw zending klaar staat.

 

Op de orderbevestiging staat “ex-Works”. Wat betekent dat?

Risico en kosten van de verzending zijn voor de ontvanger.