GARANTIE

GARANTIE OMVORMERS:

ENPHASE

FRONIUS

SOLAREDGE

OMNIK

GROWATT

SOLAX

Solarclarity streeft altijd naar de best mogelijke kwaliteit. Toch kan het helaas een keer gebeuren dat er ergens in het productie-/ of logistieke proces iets mis is gegaan. Neem bij twijfel of constatering altijd direct contact op met onze support afdeling via rma@solarclarity.nl, dan kunnen we een adequate oplossing voor u regelen.

Onderstaand vindt u een lijst van al onze merken en de daarbij behorende fabrieksgarantie procedures. Komt u er niet uit, of heeft u vragen? Neem contact op met onze afdeling sales support, wij helpen u graag.

Enphase Energy biedt toonaangevende garanties en onderhoudspakketten. Alle onderstaand vermelde garantieprocedures hebben betrekking op Europa en betreffen dus garantieprocedures voor producten die zijn geïnstalleerd in België, Frankrijk, Duitsland, Italië, Luxemburg, Nederland en Zwitserland. Staat er niet tussen wat u zocht? Neem contact op met het Enphase Energy Support Centre.

 

ENPHASE SUPPORT:
T:  (+31) 20-241 05 98  (Nederlandstalig)
E: Support formulier

Support nodig voor uw SolaX product? Geen probleem, SolaX helpt u graag.

In onderstaand document leest u het RMA (retour met autorisatie) proces van SolaX. Hierin staat hoe u een fout of storing kunt aanmelden, en de procedure voor het aanvragen van een SWAP FEE. LET OP: Bij een probleem is het van belang om altijd contact op te nemen met SolaX, zodat de juiste analyse kan worden gesteld en een geschikte vervolgprocedure kan worden bepaald.

SOLAX SUPPORT:

Telefonisch support: +31 (0) 852737932  (Nederlandstalig)
Email support: service.eu@solaxpower.com


SWAP FEE (OMWISSELING ONDER GARANTIEVOORWAARDEN):

Volgt u a.u.b. de procedure zoals vermeldt in onderstaand document om aanspraak te maken op een SWAP fee van €65,- (eenmalig en per locatie). 

Support nodig voor uw Fronius product? Bekijk onderstaande documentatie of neem contact op met het Fronius Support team.
LET OP: Om support te krijgen en garantie te ontvangen dient de omvormer geregistreerd te zijn. REGISTREREN >

 

FRONIUS SUPPORT:

Telefonisch support: +43 (0) 724 2241 5670 (Duits / Engelstalig).
Email support: Pv-support@fronius.com
Incident registreren: sos.fronius.com (klantnummer verplicht)

 

SWAP FEE:
Na juiste registratie ontvangt de installateur eventueel een vergoeding indien het apparatuur gewisseld wordt door de installateur. De vergoeding is afhankelijk van het type omvormer en/of onderdeel.
LET OP: de installateur krijgt alleen vergoeding indien de RMA rechtstreeks met Fronius wordt geregeld. Dit houdt in dat u zich eerst moet registreren en dan pas support krijgt inclusief RMA.

Support nodig voor een SolarEdge product? Neem contact op met het SolarEdge Support Center.

Contact details:
Telefonisch support:  0800- 7105 (Nederlandstalig) – 08:30 – 17:00uur
E-mail suport: support@solaredge.com

 

RMA / Onkostenvergoeding aanvragen?
Download dan onderstaand document ‘RMA & onkostenvergoeding’ en volg het RMA proces van SolarEdge om een case aan te maken en een onkostenvergoeding aan te vragen.

OMNIK LOGO

De support wordt door Omnik verzorgt. Voor support kunt u bellen naar: 085-0643068.
Voor online support gaat u naar: www.omnikservice.nl

Komt u er niet uit? Vult u alstublieft het RMA formulier in en Omnik neemt zo spoedig mogelijk contact met u op.

Support nodig voor uw Growatt product? Geen probleem, wij helpen u graag.

BELANGRIJK!
Bij een probleem is het van belang om altijd contact op te nemen met Solarclarity BV, zodat de juiste analyse kan worden gesteld en een geschikte vervolgprocedure kan worden bepaald.

E:    RMA@solarclarity.nl
T:    0294 745 700


SUPPORT / SWAP FEE PROCEDURE GROWAT:
Download onderstaand het document: ‘GROWATT – SUPPORT / SWAP FEE PROCEDURE‘ en volg het RMA (retour met autorisatie) proces van Growatt.

LET OP: om aanspraak te maken op onderstaande service procedure van Growatt dient de omvormer te zijn ingekocht bij Solarclarity.

SMA Logo

SMA heeft een standaard procedure en voorwaarden om artikelen te laten repareren, te retourneren, of om te ruilen.

Onderstaand vindt u meer informatie over de garantievoorwaarden van SMA, het aankopen van garantieverlengingen of het starten van een vervangingsprocedure voor een SMA product.
Komt u er niet uit, of heeft u andere vragen? Neem dan contact op met het Online SMA Service Center. 

SMA Online Service Center:
Email: Info@SMA-Benelux.com
Tel nr: +32 15 28 67 30

Logo samil power

Sinds 1 augustus 2016 verzorgd Samil Power Italië de garantie & service afhandeling van Samil Power.

Supportaanvragen voor Samil Power kunnen rechtstreeks worden ingediend via mail service-italy@samilpower.com

OVERIGE OMVORMERS

In alle andere gevallen vragen wij u contact op te nemen met onze binnendienst, via telefoonnummer: 0294 – 745 777, of u kunt onderstaand support aanvraag formulier indienen per mail naar sales@solarclarity.nl.

GARANTIE PANELEN

Heeft u een support aanvraag m.b.t. onze zonnepanelen stuur dan een mail naar aftersales@solarclarity.nl, en vermeld daarin duidelijk:

– Duidelijke omschrijving van uw klacht/probleem
– De serienummers van de betreffende panelen
– Stuur indien mogelijk zoveel mogelijk foto’s mee