GARANTIE

Wij streven altijd naar de best mogelijke kwaliteit. Toch kan het helaas een keer gebeuren dat er ergens in het productie of logistieke proces iets mis is gegaan. Neem bij twijfel of constatering altijd direct contact op met onze binnendienst via sales@solarclarity.nl, dan kunnen we een adequate oplossing voor u regelen.

Benieuwd naar hoe de fabrieksgarantie van uw product werkt? Kijk in het onderstaand overzicht bij het desbetreffende merk.

Garantie omvormers:

Garantie Enphase:

Alle garantie van Enphase gaat via de support pagina van Enphase. Te bereiken via het Enphase Enlighten monitoring systeem.

Enphase – M215_garantie_EU

Enphase – envoy – garantie

 

Garantie Fronius

Garantievoorwaarden Fronius –  Download hier

Fronius Garantie upgrades – Download hier

Fronius Garantieverlengingen – Download hier

Support Fronius: 1ste lijns support wordt verzorgt door  Fronius tel: +43 (0) 724 2241 5670 (Duits / Engelstalig).

Melden service aanvraag per mail: Pv-support@fronius.com
Incident registreren bij sos.fronius.com (klantnummer verplicht)
LET OP: Om support te krijgen en garantie te ontvangen dient de omvormer geregistreerd te zijn. REGISTREREN >

 

Garantie SolarEdge

Garantievoorwaarden SolarEdge –  Download hier

Support aanvragen voor SolarEdge kunnen aangediend worden via het SolarEdge Service Portal – http://www.solaredge.com/groups/service/support

 

Garantie Omnik

Support aanvragen voor Omnik kunnen aangediend worden via het Omnik Serviceformulier: Download hier
(mail naar: service@omnik-solar.com)

 

Garantie Growatt

Support aanvragen voor Growatt kunnen aangediend worden via het Solarclarity support aanvraagformulier: Download hier

 

Garantie SMA:

SMA heeft een standaard procedure en voorwaarden om artikelen te laten repareren, te retourneren, of om te ruilen:

SMA omvormers of monitoring equipement – Exchange procedure NL

 

Garantie Samil Power:

Sinds 1 augustus 2016 verzorgd Samil Power Italië de garantie & service afhandeling van Samil Power.

Supportaanvragen voor Samil Power kunnen rechtstreeks worden ingediend via mail service-italy@samilpower.com

 

Alle andere omvormer merken:

In alle andere gevallen vragen wij u contact op te nemen met onze binnendienst, via telefoonnummer: 0294 – 769028, of u kunt onderstaand support aanvraag formulier indienen per mail naar sales@solarclarity.nl. 

Download hier het support aanvraag formulier voor de omvormers

 

Garantie panelen:

Heeft u een support aanvraag m.b.t. onze zonnepanelen stuur dan een mail naar aftersales@solarclarity.nl, en vermeld daarin duidelijk:

– Duidelijke omschrijving van uw klacht/probleem
– De serienummers van de betreffende panelen
– Stuur indien mogelijk zoveel mogelijk foto’s mee

Download hier het support aanvraag formulier voor de zonnepanelen